loading...
زندگی زناشویی
مجید بازدید : 229 دوشنبه 10 شهریور 1399 نظرات (0)

نوشته شده توسط MICHELLE ROSTAMIAN & AMANDA MONTELL UPDATED JUN 05 ، 2020

بررسی شده توسط DR. MORGAN RABACH متخصص پوست و مو

چگونه می توان از سیاهی حلقه خلاص شد

مانگو

دایره تاریک تحت درمان با چشم ، بخش مهمی از بازار پوست را تشکیل می دهد - و به دلایل خوبی. اگرچه آنها برای جمعیت کاملاً عادی و معمول هستند ، اما امید به خلاص شدن از شر آن محافل زیر سایه به طور بالقوه سالم تر ، استراحت بهتر و سالها جوان تر است. اما هنوز باید بدانیم که این حلقه های تیره از کجا ناشی می شوند. زیبایی شناس مشهور رنه رولو می گوید: "شایع ترین دلیل تاریکی زیر ناحیه چشم به این دلیل است که ممکن است پوست در آنجا نازک باشد." هنگامی که پوست نازک می شود ، رگ های خونی زیر آن نمایان تر می شوند و خون زیر پوست همان چیزی است که ظاهر محافل تاریک را ایجاد می کند.

 

عدم استراحت شب خوب نیز در اینجا نقش دارد. رولو می گوید: "در صورت کمبود خواب ، سیستم گردش خون بدن شما به خطر می افتد و در رگ های زیر چشم خون راکد به نظر می رسد زیرا به درستی تخلیه می شوند." به عبارت دیگر ، دریافت هشت ساعت کامل روشی آسان (و کاملاً رایگان) برای مبارزه با تاریکی زیر چشم است. برای پاسخ به س ourال ما در مورد چگونگی خلاص شدن از سیاهی تیرگی (یا حتی اگر این امکان وجود دارد) ، رولو به همراه متخصصان پوست ، برندان کمپ و مارسیا گارشیک ، به ما اطلاعات هفت روش مختلف درمان چشم را که خودمان امتحان کرده ایم ، می دهند. برای یادگیری بیشتر به پیمایش ادامه دهید.

 

چگونه می توان از سیاهی حلقه خلاص شد

 ALISON CZINKOTA / BYRDIE

01

از 07

میکرونیدلینگ را برای تقویت کلاژن سازی امتحان کنید

StackedSkincare Micro-Roller

Stacked Skincare Micro-Roller 30 دلار

فروشگاه

این وعده: در حالی که کمپ اظهار داشت که "هیچ سیاهی برای حلقه های سیاه وجود ندارد" ، اما پیشنهاد می کند تعدادی از روش های درمانی وجود دارد که می تواند دلایل اصلی سیاهی سیاهی را برطرف کرده و ظاهر آنها را بهبود بخشد. به عنوان مثال میکرونیدلینگ را در نظر بگیرید. میکرونیدلینگ فرآیندی است که آسیب های ریزی در پوست ایجاد می کند تا به تحریک تولید کلاژن کمک کند و به نوبه خود پوست زیر چشم را ضخیم کند. کمپ می گوید: "میکرونیدلینگ اغلب برای درمان جای زخم های آکنه که در پوست تورفتگی ایجاد می کنند ، استفاده می شود و با افزایش تولید کلاژن ، این روش پوست را تجمع می بخشد تا باعث کاهش افسردگی و کمتر مشاهده شدن جای زخم شود." "همان استدلال به همین دلیل است که برخی از میکرونیدلینگ برای درمان پوکی توخالی و نازکی که در زیر چشم ما ایجاد می شود استفاده می کنند."

 

این بررسی: ”من اولین درمارولر خود را پس از انجام درمان میکرونیدلینگ در مطب متخصص پوست خریداری کردم. نتایج حاصل از آن یکی از درمانها باورنکردنی بود - من تماشا می کردم ، مبهوت می شدم ، زیرا چشمانم تاریک می شد و کیسه های زیر چشم پف می شدند و هفته ها به همین روش می ماندند. از آن زمان ، من یک بار در ماه از پوسته پوسته پوسته پوسته پوسته من StackedSkincare استفاده کردم ، از لایه زیرین طرح کانتور چشم + Baacas Odacité (48 دلار) استفاده کرد. تحولات هر بار مبهم است ، به ویژه برای چنین درمانی مناسب. اگر دایره های تاریک مداوم دارید ، این روش درمانی است که باید آنرا امتحان کنید. (جزئیات بیشتر در مورد روند چرخش درما را در اینجا بدست آورید!) »- ویکتوریا هاف ، همکار بایردی

 

امتیاز کلی: 5/5

 

برای به حداکثر رساندن نتایج میکرونیدلینگ ، نگهداری از دانشگاه اغلب لازم است و کبودی در نواحی پوست نازک است.

 

 

02

از 07

به طور مداوم از SPF استفاده کنید

کرم سبک L'Occitane Immortelle Precious SPF 20

کرم سبک گران قیمت L'Occitane Immortelle SPF 20 65 دلار

فروشگاه

قول: همه ما از اهمیت ضد آفتاب در چهره خود می دانیم ، اما به ویژه برای زیر چشم مانع از تشکیل حلقه تیره می شود. گارشیک توضیح می دهد: "عوامل متعددی وجود دارد که می تواند به سیاهی چشم کمک کند از جمله رنگ آمیزی زیاد ، کاهش حجم و دیده شدن رگ های خونی کوچک در زیر سطح." "پوشیدن SPF به جلوگیری از آسیب DNA که منجر به قرار گرفتن در معرض اشعه ماوراء بنفش می شود منجر به تغییر رنگ و از بین رفتن کلاژن می شود ، که می تواند به صورت لکه های تیره ، خطوط ریز ، چین و چروک و از بین رفتن حجم ظاهر شود."این بررسی: "صادقانه بگویم ، من هرگز ضد آفتاب نبودم (می دانم ، می دانم). من در تمام بزرگسالی خود با سیاهی چشم مبارزه کردم ، اما هرگز فکر نمی کردم که استفاده از SPF می تواند تفاوتی ایجاد کند. در طول سال ها نه تنها سیاهی چشم من کاهش یافته است (البته با کمک برخی از درمان های دیگر) ، بلکه متوجه شده ام پوست خشک ، بنابراین SPF همانند مرطوب کننده و محافظ است (مانند این L'Occitane) برای من ایده آل است. " - میشل رستمیان ، مشارکت بردی

 

امتیاز کلی: 5/5

 

 

03

از 07

از مکمل ویتامین B12 استفاده کنید

پودر Sun Potion Ashitaba

پودر Sun Potion Ashitaba 42 دلار

فروشگاه

نوید: اگرچه این ماده ضد پیری است ، اما مکمل گیاهی منبع خاصی از ویتامین B12 نیست. كمپ توضیح می دهد: "كمبود B12 می تواند منجر به نوعی كم خونی شود كه در آن سلول های خونی سالم كافی برای انتقال اكسیژن به بدن وجود نداشته باشد." وی افزود: کم خونی می تواند پوست را رنگ پریده کند و کنتراست پوست رنگ پریده در برابر سیاهی چشم باعث برجسته شدن آن می شود. علاوه بر این ، خون اکسیژن کم ، رنگ تیره تری است که می تواند - شما حدس زده باشید - در ظاهر محافل تاریک نقش دارد. مثل همیشه ، با پزشک خود مشورت کنید تا تصمیم بگیرد که کدام مکمل برای شما مناسب است.

 

مروری: "من رژیم غذایی گیاهی می خورم ، بنابراین همیشه نمی توان بدون مکمل به B12 نیاز داشت. در سالهای اخیر ، در طی تابستان که مسافرت زیادی داشتم و غذای نامناسب می خوردم ، این سیاه و سفید وحشتناک ایجاد شد اگر گیاهخوار هستید ، وگان هستید ، اگر می دانید که کمبود B12 داشته اید ، یا فقط در یک مرحله از خوردن آشغالهای زیاد ، ممکن است حلقه‌های تاریک شما ناشی از همین موارد باشد. اگر فکر می‌کنید ممکن است برای شما صدق کند ، این مکمل کاملاً ارزش امتحان کردن دارد. " - آماندا مونتل ، همکار Byrdie

 

امتیاز کلی: 4/5

 

اگر مکمل ها چیز شما نیستند ، کمپ می گوید ویتامین B12 در ماهی ، گوشت ، مرغ ، تخم مرغ ، شیر و غذاهای مخمر تغذیه ای وجود دارد.

 

04

از 07

زیر چشمان را با غلتک جید ماساژ دهید

Concepts Daily غلتک صورت یشم روزانه

Daily Concepts Daily Jade Roller Face 16 دلار

فروشگاه

نوید: نوعی ماساژ صورت ، این عمل باستان چینی گردش خون را افزایش می دهد و به تخلیه لنفاوی کمک می کند و باعث کاهش تیرگی و خطوط ریز می شود. (از نظر معنوی ، همچنین قصد دارد انرژی منفی را دفع کند و تعادل دستگاه شما را حفظ کند). اگر علاوه بر تاریکی ، با پف کردن دست و پنجه نرم می کنید ، گارشیک توصیه می کند که غلتک های یشم می توانند کمک کنند. وی می گوید: "به طور کلی ، کاربرد روی غلتک یشم روی پوست خنک می شود ، که به دلیل انقباض رگ های خونی به کاهش پف کمک می کند." "فشار غلتک یشمی کمک می کند تا مایع از ناحیه زیر چشم دور شود." علاوه بر این ، ماساژ باعث افزایش گردش خون می شود و چشم ها را روشن تر و درخشان تر نشان می دهد.

 

مرور: "پس از استفاده از سرم Odacité مورد علاقه خود یا C E Ferulic SkinCeuticals (166 دلار) ، من به راحتی غلتک یشم را با یک حرکت رو به بالا از گردنم به پیشانی ام می کشم و تمرکز خود را روی ناحیه زیر چشم خود قرار می دهم. دوست دارم صبح از آن استفاده کنم تا چهره خود را بیدار کنم و روز مرخصی را درست شروع کنم. سنگ خنک فوراً پوست من را بیدار و روشن می کند. گرچه سیاهی دور چشم من را کاملاً شبیه پوست غلتکی من از بین می برد ، اما کار بسیار خوبی است که هر روز به عنوان نگهدارنده انجام می شود. " - ویکتوریا

 

امتیاز کلی: 3/5

 

 

05

از 07

Retinol را برای روشن کردن و محکم کردن آن بمالید

دکتر. سرم چشم دنیس گروس فرولیک + رتینول

دکتر. Dennis Gross Skincare Ferulic + Retinol Triple Correction Eye Serum 69 دلار

فروشگاه

وعده: تحقیقات در مورد اثرات از بین بردن حلقه های سیاه رتینول نتایج امیدوار کننده ای را نشان داده است. کمپ می گوید: "محصولات رتینول از مشتقات ویتامین A است و هنگامی که برای درمان سیاهی حلقه استفاده می شود ، تولید کلاژن را در پوست اطراف چشم تحریک می کند و پوست بیش از حد رنگدانه ای را روشن می کند." به همین ترتیب ، سرمهای رتینول قول می دهند که ظاهر پوست را روشن تر و سفت تر می کنند. سرم Perricone MD OVM ، که در ابتدا برای این آزمایش استفاده می شد ، اکنون فروخته شده است ، اما این فرمول مشابه توسط دکتر را امتحان کنید. در عوض دنیس گروس. این سرم از ترکیبی از رتینول ، اسید فرولیک و ریشه شیرین بیان برای هدف قرار دادن چین و چروک ها ، کاهش تیرگی ها و تسکین پف استفاده می کند. نکته مهم: کمپ هشدار می دهد که استفاده از رتینولها با چشم بسیار مهم است - این محصولات به دلیل ایجاد لکه های خشک ، قرمز ، پوسته پوسته و تحریک شده ، به ویژه در مناطقی از پوست نازک بدنام هستند.مرور: "من با حلقه های زیر چشم سایه دار نفرین کردم ، نوعی که حتی کانسیلر با پوشش کامل از دست می دهد. با این حال ، فقط پس از چند استفاده از این سرم Perricone ، من زیر چشم های کاملاً بهبود یافته بیدار شدم. نیمه ماه های بنفش که از دوران دبیرستان آزارم می داد بسیار سبک تر و پنهان تر بودند. پف کردگی هنوز وجود داشت ، اما غلتک یخ درست نشد! پس از گذشت چند ماه از جاده دیدن هیجان زده شده است. این چیزی است که من قطعاً استفاده از آن را ادامه خواهم داد. " - کیتلین مک لینتوک ، همکار بایردی

 

امتیاز کلی: 3/5

 

 

06

از 07

مکمل سیلیمارین را امتحان کنید

مکمل مرد مرد تغذیه ای بال

مکمل های مرد تغذیه ای Hum Nut 25 دلار

فروشگاه

وعده: مطالعات ، حلقه‌های تاریک را با اختلال عملکرد کبد مرتبط کرده است ، دقیقاً همان چیزی است که این مکمل برای رفع آن پیدا کرده است. سیلیمارین از گیاه خار شیر گرفته شده است ، و یک فلاونوئید با خواص آنتی اکسیدانی است. کمپ توضیح می دهد که سیلیمارین ممکن است در سلامت کبد نقش داشته باشد ، و انواع خاصی از بیماری های کبدی ، مانند هموکروماتوز و سیروز ، می تواند با افزایش تولید ملانین و رنگ آمیزی زیاد پوست همراه باشد. با پزشک خود مشورت کنید که آیا مصرف مکمل برای شما مناسب است یا خیر.

 

مرور: «چند ماه پیش ، احساس می کردم موهایم بسیار زیبا است ، بنابراین مجبور شدم یک سلفی بگیرم. (در غیر این صورت ، آیا آن روز خوب مو واقعاً اتفاق افتاده است؟). گرچه موهایم به نظر می رسید ، دایره های تاریک من چنان برجسته بودند که حتی یک دوز سنگین از Facetune نیز در نظر داشت که آنها را پاک می کند. (متشکرم ، استرس) من یک بطری از این مکمل غذایی را برداشتم به امید اینکه بتواند به کاهش ظاهر جمجمه من کمک کند.

 

"هنوز به هر چیزی که نوید" سم زدایی "را بدهد تردید دارم ، اما این مسائل من را متعجب کرد. دیدن نتایج چند هفته طول کشیده است ، اما قطعاً این موارد کمک کرده است. نه به روش #iwokeuplikethis #newless #nomakeap ، اما تیرگی های من سبک تر و کمتر برجسته است. در حالی که شما هیچ چیز جادویی ندارید ، این پسران بد تقریباً نزدیک هستند. " - آلی فلین ، همکار Byrdie

 

امتیاز کلی: 3/5

 

 

07

از 07

لکه های چشم اسید هیالورونیک را بپوشید

پیتر توماس روت Lift Luxury Lift & Firm Hydra-Gel Latch Eye

Peter Thomas Roth 24K Gold Pure Luxury Lift & Firm Hydra-Gel Patches Eye 75 $

فروشگاه

نوید: حلقه های تیره می تواند در نتیجه کم آبی بدن باشد ، بنابراین استفاده از یک ماده آبرسان مانند اسید هیالورونیک (که توانایی نگه داشتن تا 1000 برابر وزن خود در آب را دارد) به مبارزه با آن کمک می کند. علاوه بر این ، كمپ می گوید: "اسید هیالورونیك مانع از خستگی ، فرو رفتن و چروكیده شدن پوست اطراف بدن می شود." این لکه های چشم خنک کننده همچنین حاوی موادی مانند کافئین ضد التهاب (برای منقبض کردن موقت رگ های خونی زیر چشم) و کمی طلای کلوئیدی (برای روشن شدن) برای اندازه گیری خوب است.

 

بررسی: "اول از همه ، من باید در مورد تجربه این وصله ها صحبت کنم: بسته بندی آنقدر لوکس است که فقط داشتن آن را در اختیار شما می کند ، زیبایی و آرامش بیشتری پیدا کنید. به خوبی پوست (یا لغزش و کشویی در اینجا) ، و فوراً خاصیت خنک کننده و خنک کننده دارند. آماندا مونتل ، همکار Byrdie

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 18
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 7
  • آی پی دیروز : 6
  • بازدید امروز : 18
  • باردید دیروز : 34
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 63
  • بازدید ماه : 177
  • بازدید سال : 1,088
  • بازدید کلی : 3,242