loading...
زندگی زناشویی
مجید بازدید : 51 پنجشنبه 07 آذر 1398 نظرات (0)

 

شما می خواهید همیشه با عشق به زندگی خود باشید و او با شما باشد ، بنابراین همیشه ازدواج خود را در اولویت اول قرار دهید (مانند هر روز!). در اینجا چند روش آسان و سرگرم کننده برای بهبود همکاری در حال حاضر بسیار جذاب ارائه شده است. حتی اگر هنوز ازدواج نکرده اید ، می توانید این نکات را تمرین کنید تا در طول روند برنامه ریزی عروسی از روابط خود حتی بیشتر لذت ببرید.

 

دامادها و همسران ، این لیست را نیز نگه دارید - این قوانین برای شما نیز صدق می کند!

 

1. با سلامتی بخورید.

یک مطالعه بریتانیایی در سال 2012 از دانشگاه وارویک نشان داد افرادی که میوه و سبزیجات بیشتری مصرف می کنند سطح بالاتری از بهزیستی روانی را تجربه می کنند. این غذاها را در رژیم غذایی خود بگنجانید و انرژی بیشتری کسب کنید ، بهتر بخوابید و به طور کلی چشم انداز مثبت تری به نمایش بگذارید. شما باید بسیار مراقب خود باشید تا بهترین "شما" در این ازدواج باشید. این ایده های سالم صبحانه را بررسی کنید.

 

2. برای ورزش وقت بگذارید.

مهم است که کار کنید - نه ، به اندازه 0 نباشید ، بنابراین هوادار شما جذاب به نظر برسد ، اما به بهترین شکل ممکن احساس کنید. افراد تازه متولد شده که ورزش می کنند در حالی که لباس پوشیده یا برهنه هستند اعتماد به نفس بیشتری دارند ، از هورمون های تقویت کننده خلق و خوی لذت می برند و احتمال کمتری افسردگی را تجربه می کنند. تمرین انفرادی و با شریک زندگی خود: اجرای یک 5K در کنار هم یا گرفتن کلاس ورزش یک راه جالب برای پیوند زدن است.

 

راهنمای هفتگی برای بهبود همه روابط در زندگی شما

در ایمیل روابط HuffPost مشترک شوید

آدرس@email.com

با تشکر!

با موفقیت به سیستم وارد شده اید

3. در مورد روزهای اولیه ملاقات خود صحبت کنید.

به جای اینکه گذشته را به معنای عجیبی به وجود آوریم ("چرا دیگر هرگز این کار را نمی کنیم ...") ، از همه راه هایی که همسر شما به شما کمک کرده است ابراز قدردانی کنید. به عنوان مثال ، می توانید چیزی شبیه به این را بگویید ، "من فقط در مورد آن شام عاشقانه ای بودم که در تاریخ سوم ما توسط شومینه برنامه ریزی کرده بودید. این واقعاً عالی بود." این برای او یک تقویت نفس است و نشان می دهد که شما برای تلاشهای وی ارزش قائل هستید. (توجه: توجه به تلاش در مورد تعارف از همسرتان بسیار مهم است در صورتی که احساس کند در کار کم ارزش است ، زیرا این نشان می دهد که او در این بخش از زندگی خود کاری درست انجام داده است.)

 

4- با دوستان یکدیگر پیوند برقرار کنید.

اگر قبلاً با دوستان شوهر خود و نه او با شما نزدیک نیستید ، برنامه های گاه به گاه گروهی را برنامه ریزی کنید تا همه بتوانید بهتر یکدیگر را بشناسید. هنگامی که شما به خوبی با محافل اجتماعی یکدیگر روبرو هستید ، این جنبه مهم زندگی شما را تقویت می کند.

 

5- به همسرتان به تنهایی با دوستان خود وقت بگذارید.

حتی اگر دوستان شوهرتان شما را دوست داشته باشند ، هنوز هم برخی از رویدادها به عنوان شبانه یک پسر به او دعوت می شوید - مانند رفتن به یک بازی NBA. به او اجازه ندهید که با ترک کردن و چک کردن دائماً هنگام بیرون آمدن از خانه ، احساس گناه کند (و بله ، بچه ها هم این کار را می کنند!). حفظ زندگی اجتماعی جداگانه و حمایت از یکدیگر باعث تقویت ازدواج شما می شود.

 

6. با خانواده های یکدیگر پیوند برقرار کنید.

این هدیه ای است که وقتی والدین و خواهر و برادرهای خود به خوبی با هم مخلوط می شوند ، به همسرتان هدیه می دهند. آنها را ناامید کنید ، تعارف کنید ، بپرسید که زندگی آنها چگونه پیش می رود و لبخند می زنید. این مسئله بسیار مهم است و اگر بستگان وی در زمان برنامه ریزی عروسی به شما سخت می دادند ، چالش برانگیز است.

 

شما ممکن است آنها را دوست نداشته باشید (و شاید روزی روزی بیاورید) اما سعی کنید حداقل صمیمانه باشید ، تا آنجا که ممکن است ببخشید و به عنوان یک عضو خانواده با آنها تازه کار کنید. اگر به دلیل اظهار نظر بی ادبانه مادر شوهر خود ، به سختی به شوهر خود هدیه کنی ، او نسبت به تو عصبانی می شود و باعث ایجاد ترک هایی در ازدواج شما می شود و از این طریق به وی اجازه پیروزی می دهد. در اینجا نحوه برخورد با قوانین داخلی از شما متنفر است.

 

7. هرچه بیشتر ممکن است لمس کنید.

گرفتن دست همدیگر. وقتی هر دو قهوه صبح خود را تهیه می کنید ، شوهرتان را روی بازو لمس کنید. وقتی او شب شما را می بوسید دست خود را روی گونه او قرار دهید. در مورد این نقاط تماس کوچک به عنوان "علامتهای عشق" فکر کنید که در طول روز در کنار او باقی می مانند.

 

در پایان یک روز طولانی ، در حالی که تماشای برنامه های تلویزیونی مورد علاقه خود را روی مبل می کنید ، با ماساژ پا و دست یکدیگر را دلسرد کنید. تماس جسمی اکسی توسین هورمونی شاد ایجاد می کند و تماس جسمی غیرجنسی باعث می شود احساس یکدیگر را دوست داشته باشید. شما تعجب خواهید کرد که ازدواجهای دیرینه که روابطشان بیکار شده است ، هرگز با این روشهای کوچک آراسته ، دیگر با یکدیگر لمس نمی کنند.

 

8- مسائل قدیمی خود را رها کنید.

همه ما از روزهای آشنایی و خانواده هایمان زخم و آسیب داریم ، اما از یک جنگ قدیمی به عنوان اسلحه در گذشته استفاده نکنید. ناعادلانه است که مسائل غیرقابل حل را بر روی یکدیگر قرار دهید - با جلوگیری از مشکلات دکمه های داغ که قبلاً در مورد آنها صحبت کرده اید (و امیدوارم حل شده اید) این حساسیت ها را کنار بگذارید.

 

اگر هنوز در رها کردن آن مشکلی دارید ، روزنامه نگاری یا صحبت با یک مشاور را در نظر بگیرید تا از ضعف این مشکلات در ازدواج خود جلوگیری کنید.

 

9. عادلانه بجنگید.

از استفاده از مطلق هایی مانند "همیشه" یا "هرگز" برای متهم کردن همسرتان هنگام تجدید نظر و نوعی غیرمنطقی در طی یک استدلال به خصوص بد خودداری کنید (به عنوان مثال "شما هرگز به من گوش نمی دهید"). در هنگام استدلال ، کد "پس آن را پس بگیرید" ایجاد کنید

منبع : sanykala

مجید بازدید : 74 شنبه 27 مهر 1398 نظرات (0)

روغن خراطین اصل

روغن خراطین اصل 

روغن خراطین اصل : امروزه با افزایش بسیار زیاد برای این محصول با ارزش ، سودجویان برای پر کردن جیب های خود از مواد تقلبی استفاده می کنند که نه تنها سودی برای ما ندارد بلکه ممکن است سلامتی ما را نیز با خطر جدی مواجه سازد . بدیهی است برای تهیه محصول 100درصد اصل باید یک سری خصوصیات را زیر نظر داشت .

روغن خراطین تقلبی

به طور حتم تشخیص دادن روغن خراطین اصل از روغن خراطین تقلبی در هر آزمایشگاهی قابل تعیین شدن است و برای اشخاصی که تا به حال از این روغن مصرف نکرده اند تشخیص اصالت آن کار آسانی نخواهد بود . ولی نکته این جاست که آیا راهی برای مصرف کننده این روغن است که بتواند از صحت و سقم کیفیت محصول اطمینان یابد ؟

تشخیص دادن روغن خراطین اصل چندین خصیصه دارد که در زیر خدمتتان بیان می کنیم .

 

مجید بازدید : 57 شنبه 09 شهریور 1398 نظرات (0)

خرید روغن خراطین

روغن خراطین ثانیکالا

روغن خراطین از جمله روغن هایی است که بسیار کامل و دارای بسیار خواص مناسبی برای شما می باشد. این روغن از نوعی کرم گرفته می شود که یکی از مهمترین خواص ان که مورد توجه خانم ها نیز قرار خواهد گرفت حجم دهندگی شگفت انگیز آن است. این روغن در طب بوعلی سینا نیز بسیار مورد توجه قرار گرفته است. در ادامه با روغن خراطین آشنا می شوید و خواص و مضرات آن را خواهید شناخت.

روغن خراطین و تاثیرات عجیب و غریب آن

روغن خراطین 

ممکن است شما نیز از آن دسته افرادی باشید که تا به حال اسمی از روغن خراطین نشنیده اند . ما در این مقاله میخواهیم هر آنچه را که لازم است تا از روغن خراطین اصل بدانید برای شما بازگو کنیم .یا شاید هم از آن دسته افرادی باشید که میخواهید بدون هیچگونه عوارضی اندام یا عضو مورد نظر خود را حجم بدهید .کوچک بودن اندام نه زن میشناسد و نه مرد ! لذا بسیاری از زنان برای افزایش سایز اندام خود مانند : لب ، گونه ، سینه ، باسن و خط خنده و …. به سراغ روغن خراطین می روند . آقایان نیز اکثرا برای افزایش سایز آلت تناسلی این روغن را انتخاب می کنند . شاید شما با خودتان بگویید  این روغن ها تاثیری بر روی افزایش حجم نخواهند داشت و به سراغ راههایی نظیر جراحی های پر خطر و یا استفاده از روغن های شیمیایی بروید . در واقعیت روغن خراطین در صورتی که خالص و بدون پایه باشد میتواند تاثیر واقعی بر روی اندام بگذارد . روغن خراط از آن روغن هایی است که می توانید ۱۰۰ درصد به آن اعتماد کنید و نباید به اینکه از چه چیزی استخراج می شود حساسیت نشان دهید. در ادامه بیشتر با خواص روغن خراط اشنا خواهید شد.روغن خراطین یک روغن ۱۰۰% طبیعی است که از یک نوع کرم خاکی به نام “ایزینیا فتیدا” استخراج می شود. روغن خراطین در طب سنتی ایران و سایر کشورها به عنوان یک روش ۱۰۰% موثر نام برده شده است. این روغن هم اکنون در سراسر دنیا در حال تولید و عرضه میباشد و نتایج آن به همگان ثابت شده است. سالهای سال در طب سنتی آسیا و اروپا ، از روغن خراطین به عنوان بهترین درمان طبیعی کوچکی اندامها استفاده می شده است. در طول تاریخ همواره زیبایی یکی از مهمترین مسایلی بوده که بشر به دنبال آن بوده و تحقیقات بسیار زیادی راجع به آن انجام داده است. روغن خراطین بهترین کارآیی را در افزایش سایز و حجم اندامهای مختلف بدن دارد. بیشتر خواص روغن خراطین برای بزرگ کردن سینه ، لب ، باسن ، گونه ها و اندام تناسلی آقایان میباشد.

خواص روغن خراطین برای آقایان

سوالات زیادی در رابطه با تاثیر خراطین بر آلت جنسی آقایان وجود دارد. شرکای جنسی غالبا به دنبال روشی برای افزایش سایز آقایان می باشند. این افزایش سایز هم به افزایش طولی و هم به افزایش سایز قطری برمی گردد. روغن خراطین با خاصیت حجم دهندگی و بزرگ کنندگی که دارد می تواند این نتیجه را به شما بدهد. علاوه بر این خراطین به دلیل افزایش گردش خونی که ایجاد می کند باعث می شود که شما ارضائی لذت بخش تر داشته باشید و اعتمادب به نفستان نیز بالاتر برود. هرچند سایز نرمال و طبیعی آلت جنسی مردان حدود ۱۵ سانتیمتر است ،اما خیلی از آقایان و بخصوص جوانان تمایل دارند طول آلتی بیش از ۲۰ سانتیمتر داشته باشند. افزایش طول و قطر آلت میتواند فوایدی داشته باشد که میتوان به این موارد اشاره کرد:  افزایش مدت زمان رابطه ی جنسی ، رابطه لذت بخش تر برای خود و شریک جنیسیتان ، ارضای قوی تر و لذت بخش تر ، آرامش روحی و روانی بیشتر ، افزایش اعتماد بنفس ، کاهش خمیدگی آلت ، افزایش قابلیت چندبار ارضا شدن پشت سر هم ، افزایش قدرت و شدت جهش منی هنگام ارضا شدندر حالت کلی برای افزایش طول آلت از روش های جراحی،کاهش وزن و دستگاه لارجرباکس و …استفاده میشود. اما روغن طبیعی خراطین راهی بسیار مطمئن ،کم خرج و با بیشترین بازدهی در بین روش های ذکر شده میتواند باعث افزایش طولی در حدود ۲تا ۵ سانتیمتر را در یک دوره ۶۰ تا ۹۰ روزه شود.

منبع :ثانیکالا

مجید بازدید : 118 یکشنبه 03 شهریور 1398 نظرات (0)

Romantic Kiss بوسه و تاثیرات معجزه بخش آن در زندگی زناشوییبوسه و تاثیرات معجزه بخش آن در زندگی زناشویی

بوسه 

بوسه ، همیشه تاثیر خاص خودش را دارد ، چه اولین بوسه از همسرتان باشد چه صدمین آن ، تاثیری که حتی بعد از جدا شدن لب هایتان باقی می ماند . بوسیدن ، معمولاً نقش مهمی در روابط زناشویی دارد . بوسه ، سازگاری احساسی بین دو نفر را تقویت می کند ؛ هر چه زن و شوهر بیشتر همدیگر را ببوسند بیشتر می توانند با هم ارتباط عاطفی برقرار کنند .

سعی کنید در مورد بوسه و به ویژه اولین بوسه ، با همسرتان صحبت کنید . زوج های بسیاری از اینکه در مورد بوسه هایشان حرف بزنند احساس خجالت می کنند . نباید از اینکه به همسرتان بگویید چه دوست دارید یا او چه دوست دارد ، خجالت بکشید ، اما دقت کنید که نباید این کار را همان موقع بوسیدن انجام دهید تا همسرتان تصور نکند به او طعنه می زنید .

وقتی حرف بوسیدن به میان می آید ، هر کس روش های خاص خود را دارد . بزرگ ترین اشتباه برخی مردان این است که در رابطه با همسران خود ، خیلی خشن و تهاجمی عمل می کنند . مردها نیز ادعا می کنند که زن ها به اندازه کافی دهانشان را باز نمی کنند و روی خوش به آنها نشان نمی دهند .

در مورد هر دو جنسیت ، اولین گلایه ای که در خصوص بوسیدن می شود ، نداشتن تنوع است . توصیه ما بوسیدن قسمت های مختلف صورت همسرتان و توجه بیشتر به گوش ها و گردن است . مساله مهم دیگر ، رعایت بهداشت دهان و دندان است . پیش از بوسیدن همسرتان دهان خود را خوش بو کنید . مسواک زدن پیش از بوسیدن می تواند به این مشکل کمک زیادی نماید .

دو نکته برای خاطره انگیز کردن یک بوسه ، لذت دادن به همسرتان و لذت دادن به خودتان است . کل بدنتان را وارد بوسیدن کنید . می توانید با بوسه های نرم روی گردن شروع کنید ، بعد بالاتر به سمت گوش ها و بعد به سراغ لب ها بروید . چند وقفه کوتاه و باز به سمت لب ها برگردید . دستتان را دور گردن همسرتان بیندازید . این کار عشق و شور بیشتری به بوسه شما می دهد . یک بوسه خوب ، بوسه ای عمیق و پر احساس است و باید بتوانید عشق همدیگر را از طریق آن بوسه حس کنید .

مهارت های زناشویی 

متاسفانه برخی آقایان به اشتباه ، با گذشت زمان دست از بوسیدن بر می دارند و آن ارتباط صمیمانه احساسی را قطع می کنند . اکثر خانم ها هم تصور می کنند شوهرانشان آنها را به اندازه ای که دوست دارند ، نمی بوسند . اهمیت احساسی یک بوسه در شروع آن است و نباید آن را فقط به این دلیل که خیلی وقت است با همسرتان زندگی می کنید ، نادیده بگیرید .

بوسه هایتان باید با گذشت زمان از شروع ازدواج ، عمیق تر و احساسی تر شود و شما را به سطح عمیق تری از صمیمیت و عشق برساند . برای عمیق تر شدن بوسه ها ، بهتر است بعد از چند بوسه کوتاه ، از بوسه طولانی استفاده کنید ؛ به این شکل که همینطور که بوسه را شروع کردید ، به آرامی زبان یکدیگر را در دهان قرار داده و به آرامی بمکید و بهترین لذت دنیا را ببرید . این نوع بوسه تمام خستگی روزمره را از تن زوجین خارج خواهد کرد .

منبع : ثانیکالا مگ

مجید بازدید : 71 یکشنبه 03 شهریور 1398 نظرات (0)

باورهای غلط و درست درباره فیلم های مستهجن بخش اول پیامدهای فیلم های مستهجن در زندگی زناشوییپیامدهای فیلم های مستهجن در زندگی زناشویی

بازدیدها: 2

فیلم های مستهجن 

پدیده اینترنت ، به عنوان اصلی ترین ابزار اطلاع رسانی ، جذاب ترین دنیای مجازی برای جوانان است که بزرگترین طیف مخاطبین و فعالان دنیای اینترنتی را تشکیل می دهند . نبود محدودیت سنی در اینترنت ، به جوانان اجازه دیدن فیلم و عکس و محتوای غیر اخلاقی و مستهجن را می دهد که خود ، یکی از عوامل زمینه ساز انحرافات جنسی است .

پخش مستمر تصاویر و محتوای ضد اخلاق و عفت از بسیاری شبکه های ماهواره ای و سهولت استفاده از ماهواره در جامعه امروزی نیز ، نیاز به توضیح و توصیف ندارد . سالانه فیلم ها ، تصاویر ، مجلات و حتی بازی های کامپیوتری بسیاری در غرب برای بر انگیختن و تحریک میل جنسی ساخته می شود که ویرانگر و مخرب است . یکی از راهکارهای مهم تربیتی در این میان ، آگاهی بخشی به جوانان و خانواده برای پی بردن به عواقب جبران ناپذیر این فیلم ها و تصاویر است .

در بسیاری از امور زندگی ، عدم آگاهی و شناخت نسبت به بسیاری از امور باعث می شود فرد ناآگاهانه بدون دانستن پیامدها و ضررهای آن به سوی آن کشیده شود که انحرافات جنسی از همین امور است . از این رو ، دانستن پیامدهای روحی و جسمی این هرزگی ها ، چه از دیدگاه دین و چه از نظر روان شناسی ، ضروری است جنسی و روشی در جهت کنترل مثبت این انحرافات می باشد .

یکی از مهمترین آسیب های روابط زناشویی ، تماشای این گونه فیلم ها به همراه همسر برای افزایش تمایلات جنسی و افزایش شور و حرارت جنسی است که مطمئناً کار درستی نیست و با نکاتی که بیان می شود ، ملاحظه خواهیم کرد که نمی توان از این فیلم ها یا محتواها برای یاد گرفتن رابطه جنسی استفاده نمود . 

فیلم های مستهجن  آموزشی نیست 

ممکن است برخی تصور کنند این فیلم ها می توانند اثر آموزشی موثر داشته باشند و برای جوانانی که منبعی برای یادگرفتن مهارت های جنسی ندارند ، مفید باشد ، اما اینطور نیست . این فیلم ها به منظور کسب درآمد ساخته شده اند و تقریباً در هیچ کدام از آن ها اثری از آموزش مشاهده نمی شود . زوج ها هم با دیدن این فیلم ها ، نمی توانند مهارت ها یا روش های جدیدی یاد بگیرند ؛ چرا که در بسیاری از فیلم های جنسی ، روش های غیر بهداشتی و ناسالم رابطه جنسی به نمایش گذاشته می شود که ممکن است همسران به تقلید از آن بپردازند و خودشان را با مشکلات متعددی روبرو کنند .

فیلم های مستهجن توقعات نابه جا و نارضایتی جنسی ایجاد می کنند 

از مهمترین مشکلاتی که اینگونه فیلم ها برای زوج ها ایجاد می کنند ، بالا بردن سطح توقع همسران از عملکرد جنسی همدیگر است .کسانی که در این فیلم ها نقش ایفا می کنند از لحاظ زیبایی ظاهری و توانایی بالا جسمانی به دقت دستچین شده اند و از آنجا که این فیلم ها برای اهداف تجاری ساخته می شوند ، دست به کارهایی می زنند که در رابطه معمول زناشویی اتفاق نمی افتد .

آن ها برای انجام این کارها پول می گیرند و برای کسب درآمد بیشتر ، دست به هر کاری می زنند . تماشای آن ها می تواند به صورت ناخودآگاه این تصویر را ایجاد کند که برای مثال اندام همسرمان بایستی شبیه چنین افرادی باشد و عملاً میزان رضایت جنسی زنان و مردان کاهش می یابد که بسیار مخرب است .

فیلم های مستهجن صمیمیت زوجین را کاهش می دهد 

رویارویی با فیلم های مستهجن جنسی ، باعث می شود افراد برای رابطه جنسی بدون عاطفه اهمیت بیشتری قائل شوند ، چرا که در این فیلم ها همه روابطی که به نمایش در می آید ، خشن و خالی از کوچکترین عاطفه انشانی است . تماشای اینگونه فیلم ها باعث می شود رابطه جنسی به جای تعاملی معنادار با همسر به یک رفتار بی معنا تبدیل شود . این فیلم ها به خصوص برای زوج هایی که درباره روابط جنسی با یکدیگر مشکل دارند یا نمی توانند به همدیگر اعتماد کنند می تواند بسیار مخرب باشد .

فیلم های مستهجن رفتار و نگرش های غلط جنسی ایجاد می کند 

اعتیاد به دیدن این فیلم ها ، این توان را دارد که اعمال ، نگرش ها و باورهای جنسی افراد را تغییر دهد و حتی تعریف شخص ازرفتار جنسی را دگرگون سازد 

sarpoosh 02 1024x694 پیامدهای فیلم های مستهجن در زندگی زناشوییفیلم مستهجن

فیلم های مستهجن خودارضایی شدید در پی دارد 

 تماشای تصاویر و فیلم های هرزه ، به خصوص در مردان باعث تحریک شدید جنسی خواهد شد و در نهایت مشاهده می شود حتی تماشای یک عکس مستهجن ، به آسانی میل شدیدی برای خودارضایی در فرد ایجاد می کند و تا زمانی که فرد خودارضایی نکند ، احساس تنش و اضطراب شدید خواهد داشت .

فیلم های مستهجن مشکلات فردی به بار می آورد 

تماشای این فیلم ها ، باعث بروز مشکلاتی برای فرد ، همسر و جامعه می شود . برای مثال متخصصان عصب شناسی به این نتیجه رسیده اند که : 

  • تماشای زیاد اینگونه فیلم ها باعث از بین رفتن واکنش های جنسی در مردان جوان سالم می شود .
  • بین تماشای این فیلم ها و افسردگی رابطه ای قوی وجود دارد .
  • تماشای اینگونه فیلم ها باعث بوجود آمدن رفتار پرخاشگرانه می شود .
  • تماشای این فیلم ها می تواند به نوعی به اعتیاد تبدیل شود ؛ به صورتی که زن یا مرد بدون دیدن این فیلم ها نتوانند با همسرشان رابطه جنسی برقرار کنند یا بدتر از آن تماشای این فیلم ها را به رابطه جنسی سالم با همسرشان ترجیح دهند.
  • وابستگی به تماشای اینگونه فیلم ها ، سبب انزوا و دوری فرد از اجتماع و کاهش روابط اجتماعی او می شود ؛ چرا که فرد نیازهای جنسی خود را با استفاده از این تصاویر و خودارضایی مرتفع می سازد و نیاز و تمایلی برای ارتباطات اجتماعی نخواهد داشت .

موجب ابتلا به انواع اختلالات و انحرافات جنسی می شود 

گاهی برخی افراد به بهانه کاهش یا رفع اختلالات عملکردهای جنسی خود ، به سمت تماشای فیلم مستهجن می روند . در حالی است که تماشای این فیلم ها ، خود عامل ایجاد کننده یا تسهیل کننده بسیاری از اختلالات و انحرافت جنسی مانند کم میلی جنسی ، بیزاری جنسی ، انزال زودرس ، عورت نمایی و … است .

فیلم های مستهجن وابستگی ایجاد می کند 

افرادی که به تماشای فیلم های مستهجن می پردازند ، به مرور زمان به آن وابسته می شوند و به نظر می رسد تصاویر ، به عنوان یکمحرک قدرتمند جنسی در زندگی این افراد نقش بازی می کند . برای این افراد ، نسبت به فیلم هایی که دیده اند مشغولیت ذهنیزیادی ایجاد می شود ؛ دائماً در پی تصاویر جدیدتر و متنوع می گردند ؛ نمی توانند جلو خودشان را بگیرند ؛ در ساعاتی که امکان استفاده ندارند دچار دلهره و اضطراب می شوند و این یعنی وابستگی فرد به تماشای این تصاویر .

دانستنیهای جنسی 

نتیجه 

تماشای فیلم ها یا عکس های روابط جنسی ، نه تنها صمیمیت و شور و تمایل جنسی بین همسران را افزایش نمی دهد ، بلکه به شیوه های گوناگون باعث تخریب رابطه عاطفی بین همسران هم می شود .بنابراین ، برای بهبود رابطه با همسرتان : 

  • کتاب مفید در مورد بهتر کردن روابط جنسی بخوانید 
  • با هسرتان صحبت کنید و از او بخواهید روش هایی را که باعث افزایش لذت او می شود ، برایتان توضیح دهد . شما هم برای او توضیح دهید چه چیز را بیشتر دوست دارید .
  • در صورتی که نتیجه نگرفتید یا اگر در حوزه های دیگری نیز احساس مشکل می کنید ، حتماً مشکل را با یک مشاور متخصص در میان بگذارید .
مجید بازدید : 65 یکشنبه 03 شهریور 1398 نظرات (0)

image001 راه حل های اساسی برای رفع بوی بد واژنراه حل های اساسی برای رفع بوی بد واژن

بازدیدها: 2

رفع بوی بد واژن 

برای رفع بوی بد واژن اگر بانوان محترم مواردی که توصیه می شود را رعایت نمایند ، از این کسالت رها می شوند و نشاط خاصی پیدا می کنند :

1- برای رفع بوی بد واژن و برای حفط آرامش ، سعی کنند روزانه دو لیوان شیر بادام خنک میل کنند .

2- روزانه دو تا سه عدد سیب درختی را گاز بزنند و خوب بجوند و میل کنند .

3- همراه غذای خود سیر (ترجیحاً به صورت بخارپز ) مصرف نمایند .

4- سعی کنند روزانه همراه با نوشیدنی های خود ، مقداری گلاب ( دو تا سه قاشق در روز ) مورد استفاده قرار دهند .

5- در فصل پائیز از میوه “به ” مرتب استفاده نمایند که برای این منظور بهترین میوه است .

6- برای رفع بوی بد واژن باید  از سبزیجات و پیاز سالم و بدون جوانه و سیر ( که همراه غذا پخته شده باشد ) ، به طور مرتب همراه غذا استفاده نمایند .

7- رفع بوی بد واژن مساوی است با رعایت بهداشت فردی که باید دقیقاً رعایت نمایند و لباس زیر خود را بعد از شستن اطو کنند .

8- سعی کنید از لباس های زیر کاملاً نخی و سفید استفاده و یک روز در میان عوض کنید .

9- سعی کنید از غذاهای ممنوعه و فست فود و انواع شیرینی جاتی که در آن ها از قند و شکر استفاده شده پرهیز نمایید .

10- از نوشیدن قهوه و چای و نسکافه در طول روز پرهیز کنید و به جای آن دم کرده نعناع و پونه و آویشن با عسل مورد استفاده قرار دهید .

بهداشت زنان 

چند راه حل طبیعی و مفید برای زنان و رفع بوی بد واژن 

  • خانم هایی که روی صورتشان جوش سر سیاه دارند ، دو قاشق غذا خوری آرد جو الک شده را به همراه کمی آب به صورت خمیر نسبتاً سل درست کنید . صورت را با صابون بادام بشویید . وقتی خشک شد این خمیر را به مدت 10 تا 15 دقیقه روی صورت به صورت ماسک بماند و قبل از خشک شدن شسته شود .
  • برای درمان عفونت ادراری و مجاری ادرار ، روزی دو یا سه لیوان شربت عسل بخورید . نبات و قند و شکر نخورید و روزی دوبار مجرای ادرار را با آب ولرم و عسل شستشو دهید .
  • زنانی که دچار ناراحتی زنانه هستند ، از اسفرزه یا قدومه شیرازی استفاده کنند .
  • زنانی که طبع سرد دارند و رحم آن ها سرد شده و از شدت سرما دچار دل درد می شوند ، دانه خربزه را آسیاب و سپس الک و به اندازه یک قاشق همراه با مقداری عسل در یک لیوان آب حل و میل کنند ، ناراحتی از بین می رود .
  • بهترین دارو برای خانم هایی که در دوران قاعدگی در ناحیه زیر شکم دچار درد می شوند ، خوردن شیر مغز تخم خربزه توصیه می شود .
  • خانم هایی که در طول ماه لکه بینی دارند یا در شرف یائسگی هستند و فوق العاده خون ریزی دارند ، با خوردن روزانه دو تا سه لیوان از نوشیدنی ( مخلوط یک لیوان آب هویج + یک قاشق عسل ) ، سریع مساله آنها حل می شود .
  • سیر و پیاز ، آب زیاد و ترشی نخورند . لبنیات ، جعفری ، کنجد و ارده نیز مصرف نکنند . ضمناً 30 گرم گیاه تازه و سبز کیسه کشیش را با یک و نیم لیتر آب به مدت 20 دقیقه دم و هر دو ساعت یک بار یک فنجان با عسل میل کنند .
  • دختر خانم ها و خانم هایی که موقع قاعدگی دچار درد شدید می شوند یا در روز اول درد شدید دارند ، قره قوروت ، ماست و پفک نخورند .

یک قاشق پونه کوهی + یک قاشق آویشن شیرازی + سه لیوان آب جوش را به مدت نیم ساعت دم کنید و با عسل در حالت گرم بنوشید .

  • جوانه گندم یا جوانه آلفا آلفا یا یونجه یا چند قاشق جوانه شبدر برای خون ریزی زنانه مفید است .
  • خانم ها اگر میل جنسی کم دارند از لباس بنفس استفاده کنند و سبزی شاهی بخورند یا تخم شاهی را آسیاب کنند ، داخل عسل بریزند و روزی دو قاشق مصرف کنند .
  • افراد مبتلا به کسیت تخمدان ، بهتر است از مصرف انواع قارچ ها ، گوجه ، خیار ، بال و گردن مرغ ،شکلات ، کاکائو و ماست پرهیز کنند و این مواد را از مواد را از سبد غذایی خود در مدت درمان حذف کنند . علاوه بر این ، پیاده روی روزانه به منظور گرم نگه داشتن ناحیه لگن بسیار موثر است . از طرفی این پیاده روی و ورزش روزانه برای افراد چاقی که دچار کیست تخمدان هستند موثر است ؛ زیرا چاقی یکی از عوامل بروز این بیماری در برخی زنان است . ( بهترین روش حذف کلیه فرآورده های حیوانی است .) 
مجید بازدید : 62 شنبه 02 شهریور 1398 نظرات (0)

a20cbf83fddbbfee4d3f538cc46245e4 چرا لازم است از کاندوم استفاده کنیم ؟چرا لازم است از کاندوم استفاده کنیم ؟

بازدیدها: 8

کاندوم 

این سایت مخصوص زوج هایی است که نسبت به ارتباط با همسرشان متعهد هستند . اگر شما نسبت به یک رابطه “تک همسری” متعهد نیستید و یا اگر شما از منفی HIV شریک رابطه تان مطمئن نیستید ، به خاطر حفظ امنیت و احترام خودتان هم که شده ، می بایستی به رابطه ای بی خطر و سالم بپردازید .

خوب مسلماً بسیاری وجود دارند که توصیف می کنند چطور بدون آن که خود را قربانی و نابود کنیم ، رابطه جنسی سالم و بی خطری را داشته باشیم و از آن لذت ببریم . در اینجا من از شما خواهش می کنم که درباره چگونگی محافظت خودتان از ویروس ایدز و دیگر امراضی که از طریق رابطه جنسی انتقال پیدا می کنند ، بیشتر بیاموزید .

انجام اقدامات پیشگیرانه و احتیاطی برای زنان اهمیت بیشتری دارد . در رابطه با جنس مخالف ، زنان نسبت به مردان ریسک بالاتری را انجام می دهند ، زیرا در این رابطه احتمال آلوده شدن به ویروس ایدز در زنان بالاتر از مردان است ؛ چون این ویروس می تواند از طریق شکاف ها در هنگام مقاربت و آمیزش به وجود می آیند .

این سایت مخصوص زوج هایی است که نسبت به ارتباط با همسرشان متعهد هستند

 

 چرا لازم است از کاندوم استفاده کنیم ؟کاندوم

بعضی زنان به این نتیجه رسیده اند که اصرار کردن به مردان برای استفاده کردن از کاندوم یا کاپوت  به خاطر محافظت از سلامت آنان ، کار بیهوده و مشکلی است . اما زنان می بایستی به یاد داشته باشند که زندگی و سلامت آنان بسیار مهم تر از است که بخواهند آن را به خاطر لذت بیشتری که مرد در یک رابطه بدون استفاده از کاندوم می خواهد ، به خاطر بیندازند .

بسیاری از کاندوم ها و چرب کننده ها میزان حساسیت را کاهش می دهند و یا آن را مختل می کنند ، ولی از طریق استفاده از کاندوم رابطه ای لذت بخش را نیز می توان تجربه کرد . وقتی که میزان حساسیت یک مرد به خاطر استفاده از کاندوم کاهش می یابد ، به این طریق او می تواند زمان رسیدن به اوج لذت جنسی را خیلی آسان تر به تاخیر بیندازد . در ضمن در این حالت به خاطر تاخیر در رسیدن به ارگاسم ، زن نیز لذت بیشتری را تجربه می کند . 

مردان باید این موضوع را به یاد داشته باشند تا هنگامی که زنان به خاطر ابتلا به ویروس HIV با دیگر بیماری هایی که از طریق رابطه جنسی منتقل می شوند و یا به خاطر باردار شدن ، نگران باشند ، حفظ آرامش و حس اعتماد به شریک جنسی ، به منظور دستیابی به لذت مطلوب و دلخواه از رابطه جنسی ، مقدور نخواهد بود .

هنگامی که زن به انگیختگی جنسی می رسد ، مرد خیلی راحت می تواند پیامدهای یک رابطه جنسی ناسالم و خطرناک را نادیده بگیرد . اما اگر مرد همواره در قبال حفظ سلامت شریک جنسی اش احساس مسئولیت نماید ، زن احساس ارزشمندی بیشتری کرده و در نتیجه عشق و احساسات خود را در جریان رابطه جنسی بیشتر آشکار خواهد نمود ، چون در این چنین وضعیتی او احساس امنیت می کند .

اگر شما حداقل از شش ماه پیش به قبل ، رابطه جنسی داشته اید ، آزمایش ابتلا به ویروس ایدز را انجام دهید .شما می توانید برای انجام این آزمایش به مراکز بهداشت و درمان ، پزشکان یا آزمایشگاه های تشخیص پزشکی مراجعه کنید .

خرید محصولات زناشویی 

تعداد صفحات : 2

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 18
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 14
  • آی پی دیروز : 6
  • بازدید امروز : 33
  • باردید دیروز : 34
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 78
  • بازدید ماه : 192
  • بازدید سال : 1,103
  • بازدید کلی : 3,257